Check in by Topcamp

Resepsjonsbygg med store glassflater, med en bil med campingvogn foran på en fin sommerdag. Foto

Topcamp, Norges ledende campingkjede med 10 destinasjoner spredt over hele landet, tar nå camping til et nytt nivå med innovativ digitalisering. Som Nord-Europas første campingkjede, lanserer Topcamp denne våren den nyskapende tjenesten Check in by Topcamp.

Den nye tjenesten gjør det mulig for gjester å bestille, sjekke inn og sjekke ut direkte via mobilen - uansett tidspunkt, og utenfor vanlige resepsjonstider. Dette markerer et betydelig skritt fremover i Topcamps mål om å digitalisere og forbedre gjesteopplevelsen.

Topcamp ansatt viser frem en mobil. Står ved innsjekkingsmaskin

Ved hjelp av Check in by Topcamp kan gjester enkelt åpne bommer og dører ved destinasjonene ved å bruke mobilen.

Dette ikke bare forenkler prosessen for gjestene, men forbedrer også sikkerheten og bekvemmeligheten på tvers av alle Topcamp-fasiliteter. I tillegg til digital innsjekking, vil gjester fortsatt ha muligheten til å sjekke inn i resepsjonen. Dette gir fleksibilitet og sikrer at alle gjester kan føle seg komfortable med innsjekkingen.

Med denne fremtidsrettede tjenesten befester Topcamp sin posisjon som en ledende aktør innenfor campingnæringen, og forplikter seg til å fortsette å introdusere nye og forbedrede tjenester for å møte gjestenes behov i den stadig skiftende digitale verden.

Olle Aulin, Daglig leder for Topcamp

"Vi er stolte av å være pionerer innen campingbransjen ved å introdusere Check in by Topcamp. Dette er et viktig skritt for oss i retning av å levere en enda mer sømløs og moderne opplevelse for våre gjester"